Tuesday, January 17, 2012

Tips During Chinese New Year

  Hi everyone...by the way I rasa masih belum terlambat lagi I nak wish HAPPY NEW YEAR 2012 to all of you and not to forget to all my beloved clients yang setia dan sentiasa memberikan kepercayaan kepada I untuk managed their portfolio. So how are you in this NEW YEAR? Hopefully sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan bahagia disamping keluarga tersayang...Aminnn...Anyway have you set your goals for year 2012? For me of course I nak lebih berjaya dalam bidang Unit Trust yang sangat-sangat best nih.
If nak flash back year 2011 achievement yang I dapat adalah naik pangkat ke satu level lagi and dapat joined trip yang fully covered...bestkan free2 jer tajaan flight and penginapan...Kerjaya as Unit Trust Consultant sangat-sangat senang untuk diceburi/berjaya if you betul2 commit and ingin mengubah kehidupan sekarang kepada yang lebih baik..InsyaAllah...

Permulaan bagi tahun 2012 ni I agak excited untuk update good news to all my clients cos kebanyakkan fund2 sedang meningkat naik berikutan ekonomi negara juga dah mula melepasi garisan 1500 mata (KLCI). I memang suka tengok client2 I dapat untung and happy with the returns..hihihi..

For this little info I want to share to you tips during Chinese New Year. Normally after CNY market akan sedikit jatuh (based on history). So to investor you all kenelah standby some buffer money untuk topup after CNY nanti.....and you will get more units cos you buy when price is low. Tapi this tips just for the cash investor saja not for the EPF investor.

If you want to know more about Unit Trust please don't hesitate to contact me.